Tutku Sohbet

Geloyun.Sohbet

5 Mayıs 2013 Pazar

Siverek Rap

                                      Siverek RaP
 
Siverek Rap siverek
salınır atları sarhoş edesıyla 
faytonlarda çan sesleri 
sessizliği bölüyor demirden toynak sesleri 
gün ışıyor siverek ovasında 

göz kırpıyor siverek kalesi 
nemruda dönerek 
tütüyor dumanı sıcak çayın kahvaltıda 
gün ışıyor siverek ovasında 

yorgun düşmüş köpekleri kıvrılmış yatmakta 
silah kaçakçıları dışarda kurşun atmakta 
gözlerinde yaşlar bir çocuk ağlamakta 
acılarıma acı katmakta 

Siverek Rap
 
Benim de Adım Bir Rap

Tanrıların tanrısı Rap 
Doksan dokuz ad 
Yedi alt yedi üst kat 
Benim de adım bir Rap 
…..Hadi yürü sen rap, rap 

Beş vakit kıldı kulun 
Beli doğrulmaz ulum 
Garip sırtında çulun 
Benim de adım bir Rap 
… Hadi yürü sen rap, rap 

Yalan dünya hanında 
Kıymetli can canında 
Azrail’in yanın da 
Benim de adım bir Rap 
…..Hadi yürü sen rap, rap 

Garip Yusuf inanmaz 
Yoksul kula mı namaz 
Kuranda olmaz bu farz 
Benim de adım bir Rap 
…..Hadi yürü sen rap, rap 


Rap Şiirleri
Rap rap rap
Sıkıştıkça egemenler 
Her on yılda bir 
Rap rap rap, rapada rap 
Mutluluktan çınlar 
Tekelci sermayenin 
Paslanmış kulakları; 
En güzel müziği özler gibi 

Sen hoş geldin 12 Eylül 
Amerikancı Faşist Darbe; 
Ülkeme baskı, işkence, 
Zülüm, ölüm getirdin. 
Bilesin ki, 
Ezilen halklarım 
Seni hiç hoş görmedi, görmeyecek 
Tarih yargılayacak bir gün seni. 

Önümüzdeki sokakta 
Askerler hep bir ağızdan 
Bir baştan, bir başa, 
Şah damarı patlarcasına bağırıyorlar 
“vatan, sana, canım, feda” 
Ve aynı ritimle sert vuruyor ayaklar 
Toprak yola 
Rap rap rap, rapda rap 
Yürüyor askerler 
Tozu dumana katarak 

Babam çoktan koymuştu kaseti 
Kapı-pencere sonuna kadar açık; 
Ve açmış sonuna kadar sesi 
“çav bella çav… 
İşte bir sabah, uyandığımda, 
Elleri bağlanmış buldum 
Yurdumun”… 
Koşarak kapatıyorum sesi 
Ne yapıyorsun baba? 
Alacaklar hepimizi yasak! 
Evde bir sürü kitap var, 
Kasetler var tutuklarlar bizi? 
Acelesi var babamın 
Derin bir nefes alarak sigarasından 
Ve attı adeta kül tablasına sigarasını; 
Yay gibi fırladı oturduğu yerinden 
Açtı yeniden sesi 
“çav bella, çav, çav” 
“korkan varsa gitsin bu evden” 
Ama baba! 
“kime karşı yürüyorlar, halka karşımı” 
Haklısında baba 
“tutuklasınlar” 
Bilinçli olmak gerek diyorum 
“bu bir işgal, sindirme” 
Köpürdükçe köpürüyor babam 
Zor ikna ediyorum 
Kaset bitiyor derin bir nefes alıyorum; 
Duymuyor askerler bağırmaktan. 
Şükür, bu günlük12 eylülün 
Mağdurları olmaktan kurtuluyoruz. 
Yarın bu kadar şanslı olur muyuz 
Bilemiyorum? 

Rap rap rap, rapada rap 
Daha ne 12 Eylüllerde 
Ne günler göreceğiz, 
Daha da kararacak nice ışıklarımız. 
Hoş görmedik hiç mi hiç biz seni, 
Amerikan postalı seni. 
Unutma atmış sekizleri, 
Unutun mu Denizleri? 

Rap rap rap, rapada rap 
Analarımız gebe yarınlara 
Pırıl pırıl yeni ışıklar doğacak sonra 
Bir kararırsak, on doğacağız 
Kokuşmuş postalını, karanlığını 
Kökünden kazıyacağız. 

Rap rap rap, rapada rap 
Adın batsın halk düşmanı 
Utanç abidesi katil 
Amerikan patentli 
Faşist 12 Eylül. 
İşkencelerin-zindanların 
Kurduğun darağaçları 
Yıldıramaz bizi. 
Bu halk unutmaz artık seni, 
Unutmaz bir daha 
Bağımsızlık-özgürlük tutkusu seni. 

Rap rap rap, rapada rap 
Amerika hazır ol… 
Geriye dön… 
Uygun adım defol... 
Güzel ülkemden, 
Marş, marş, marş…


Siverek Rap
Rapim Baş Tacın Olsun
Rapim baş tacın olsun 
Gönüller senle dolsun 
İnsanlar sende çoşsun 
Fırtınayla buluşsun 

Gönüller raple dolsun 
Herkes seninle çoşsun 
Kızlar hep senle olsun 
Gönüller sende çoşsun 

Sevdiklerin yanında olsun 
Acılar raple son bulsun 
Şu acı şu töre artık dursun 
Rap dinlemeyenlere oh olsun 

Çoluk çocuk raple çoşsun 
Rapi anlamıyorsun çok boşsun 
Artık bence rap konuşsun 
Hem salaksın hemde hoşsun 

Sana bir daha kanarsam iki olsun 
Göz yaşları sel olmuş durulursun 
Rap konuşuyor herkes sussun 
Rapim baş tacın olsun 

Bu da son sözlerimiz olsun 
Rap hariç tüm çiçekler solsun 
Sen rap değilsin bir soluksun 
Rap senin baş tacın olsun 

Siverek Rap
Liriklerimde RAP saklı
LİRİKLERİMDE RAP SAKLI

Raple başladım ben bu hayata
Hayatımın geri kalanı raptir
Devam edeceğim gittiği yere kadar
Tanıdığım herkesi rape çekeceğim
.............................................................
Sende hadi gel katıl be herkese
Türkçe raple sende zirveye
Herkes gibi sende bizimle
Rap müzikle herşeye.
...................................................

Liriklerimde rap saklı
Sana demedim pis rockçı
Rapler artık bizde saklı
Söyle burda kim yalancı

Liriklerimde hep sen
Kalacaksın rap sen
Devam edicem herkes gibi
Raple bitircem ben her şeyi.

..................................................

Söyledim artık herkese seni
Bezdiğin rockların her köşesini
Katıldığına yemin etti dedim
Grubun çoğaldığını belirttim.
................................................................
Liriklerimde rap saklı
Sana demedim pis rockçı
Rapler artık bizde saklı
Söyle burda kim yalancı

Liriklerimde hep sen
Kalacaksın rap sen
Devam edicem herkes gibi
Raple bitircem ben her şeyi.
......................................................................

Herkesi yak sen kendini yak sen
Türkçe raple yükselsen sen
Türkçe dinleyip herkesi geçsen
Bir numara olsan sen
.......................................................

Sencede söyle
Rap güzel değil mi öyle böyle
Trug tan ötesi şöyle böyle
Sen git namusunla Türkü söyle
.......................................................
Liriklerimde rap saklı
Sana demedim pis rockçı
Rapler artık bizde saklı
Söyle burda kim yalancı

Liriklerimde hep sen
Kalacaksın rap sen
Devam edicem herkes gibi
Raple bitircem ben her şeyi.

0 yorum:

Yorum Gönder