Tutku Sohbet

Geloyun.Sohbet

5 Mayıs 2013 Pazar

Tutku Sohbet

                                   Tutku Sohbet
Tutku Sohbet
Tutku Sohbet

                               


                                    Tutku sohbet
Tutku Sohbet
Tutku Sohbet

                                   

                                      Tutku sohbet

TUTKU: şiirler


Aşk güzeldir diye düşünürdüm,
hem düşünür hem de merak ederdim
Öyle ya düşünmek dahi insana tuhaf bir zevk verirdi

Birçok bilinmezliğin ardında ki karanlığı görüp korkarken,
aşk nedense hiç korkutmazdı beni
Güzel bir hatunla karşılaşsam,yada konuşsam,
az birşey de hoşlansam acaba bu aşk mı diye düşünür,
ardından bu kadar basit olamaz diyerek kendime gülerdim çoğu kez

Yan yana olan sevgilileri izlediğimde,
yada birbirlerini sevenleri dinlediğimde,
nedense hiç inanmak istemezdim
Bu kadar çok insanın birbirini sevdiğine

Birine seni seviyorum demek
gerçekten aşkın kuralımıydı acaba
ve ne çok insan bu kelimeyi kullanıyordu,
ne çok insan dudaklarına yakıştırmaya çalışıyordu

Gerçekten aşk oldukça ilginçti
Seni seviyorumların bittiği yerde ayrılıklar,ayrılıkların
başladığı yerde de hiç sevmedim ki kelimeleri başlıyordu
Birkaç gün yas tutup,ve bu yastan da tuhaf bir zevk alıp,
seni seviyorum
kelimesini yetiştirecek yeni birilerini aramak mecburi olmuştu
Ve ne yazık ki merak ettiğim bu büyü, bende büyümeden kaybolmuştu
Aşktan hoşlanmayıp sevgiyi merak ettim sonraları,
bir imzanın altındaki mecburi tebessümleri yani

Çok geçmedi onu da anladım,
koskocaman bir alışkanlıktı,
ve adını sevgi diye yutturuyorlardı bize

İlk merak ettiğim aşktı,birkaç kez de yaşadığım
kimle yaşadığımı dahi hatırlamadığım
Demek ki iyi bir şey değildi
Sonra merakım sevgiye sarktı,
ama iradem alışkanlığımın dışına taşıp ağırlığını koydu

Arkamı dönüp giderken hiç bişey hissetmediğimi,
ve irademin alışkanlığımı yendiğini gördüm

Sevgi en güzel,ana babaya,
kardeşe dosta yakışıyormuş bunu anladım

Çok sonra,hiç beklemediğim bir anda bir çift yeşil gözle karşılaştım
Önce gözlerimi çekemedim gözlerinden
ardından aklımdan çıkaramadım
Aklım mantığıma isyan etti,
gözlerimle dost oldu onu hatırlamak için,
yüreğim feryat etti peşlerinden beni de bekleyin diye

Mantığım kıskandı
gözlerime sordu hiç mi yeşil görmedin diye,
gözlerim aklıma danıştı
Yüreğim az bişey utanarak
ben tutuldum bırakın ötesini bunun adı TUTKU dedi

Yerinde duramadı yürek,
ardından avuçlarıma kaydı lazım olursam al beni dedi tutkusuna,
ve mantığım,hiç inanmadığım aşkın ve sevginin arka sokaklarında kayboldu

Haber alınamadı o günden sonra mantığımdan,
ve bu ne aklımın,ne gözlerimin,nede yüreğimin umrunda oldu
İşte böyle başladın bende,
nefesin kanımda,kokun aklımda,
gözlerin her sabah baktığım aynada,
ve hala devam ediyorsun

Bunun da adını tutku koydum biliyorsun,
sonunu da ömrün bittiği yere ayarladım,
senin bitti dediğin yere değil ...
Tutku Sözler

Yasamın en guzel kaynağı gözlerin

En guzel şey dudağından çıkan sözlerin

Latife değil sen sen birtanesin

İnsanligin üstünde yaradilmis meleksin

Zaman dediğin yasamda tek gercek sensin

Tane tane yağan sevgi yağmurusun

Umulacak her damlada mutluluksun

Nadir bulunacak aska umutsun

Çağlayarak akar sevgin ile coşturursun

Arasanda bulunmaz dudaklarda dua olursun

Yaşar sana sahip olan çünkü sen tutkusun


Tutku Şir

İstisnası hariç her gün her sabah
Tutkuyla gözüme bakıyorsun sen
Bilmem ki nedir bu bendeki iştah
Nasıl da içimi okuyorsun sen

Bu kadar sevinmem bulsam hazine
Dünyada daha yok senden bir tane
Parfümün başımı döndürdü yine
Her zaman egzotik kokuyorsun sen

İnce belli,narin hem de sıcaksın
İki dudağıma eşsiz kucaksın
Bırak da varlığın içime aksın
Ne de hoş içimi yakıyorsun sen

Nefes almak için durup bir ara
Sürerim keyfini arkası sıra
Dilimde bir mola verdikten sonra
Muhabbet olup da akıyorsun sen

Kaprisin yok öyle vermezsin ceza
Yetiyor gönlümden aldığın rıza
Bir stres,hararet kalmıyor keza
İlaç olup bazen çıkıyorsun sen

Çay bardağım seni eksik anlattım
Bu gün de demli bir çayını tattım
İsa Candan biraz muhabbet kattım
Velhasıl kendine çekiyorsun sen


Tutkuluk

Sana öyle bağlı, öyle tutkunum
Kimse senden söküp, aldıramaz can
Şu kalbim yerinden,çıkıp fırlamış
İbni Sina gelse, olduramaz can

Cellâtlar çıldırsa, kolumu kesse
Mikail üflese, bir rüzgâr esse
Bakışım önünde, tüm dağlar pussa
Senden başka yere, daldıramaz can

Fedailer senin,kapında ölse
Savaşlar açılsa, mızraklar delse
Elçi göndermeyip, kendisi gelse
Yavuz yangınıma, saldıramaz can

Âhımı, vâhımı,Azrail duysa
Yağlıca urganlar,boynuma uysa
Nemrut mancınığa, bin defa koysa
Vallahi dizinden, kaldıramaz can

Cehennemler bana, sallı beşiktir
Kapının değeri, altın eşiktir
Ciğerim bin yerden,delik deşiktir
Everest’i koysan, dolduramaz can

Dünyanın közleri, gönlüme dolsa
Demirler çelikler, sararıp solsa
Fırat der Güneşim, bir karış kalsa
Senden başka kimse, solduramaz can
Tutkum



seni çok seviyorum...

gecenin en ıssız
en sessiz saatlerinde
kuytu bir köşede
başbaşa oluyoruz ya
değme keyfime


tutkumsun...

hayatıma anlam katan
mutlu anlar yaşatan
yani, varlığıyla kuşatansın ya
sensiz bir geceyi
düşünemem asla


desteğimsin...

sonsuz sadakatin ve sabrınla
binbir su... 
Tutku Sohbet
Tutku Sohbet

                                     

0 yorum:

Yorum Gönder