Tutku Sohbet

Geloyun.Sohbet

5 Mayıs 2013 Pazar

Pampiş Sohbet

                                     Pampiş Sohbet

                 


               
                                    Panpiş Sohbet


                  Aylardır panpişle yatıp panpişle kalkıyoruz. (Bunu dedim diye sakın buradan bir müstehcenlik çıkarmayın!) Lafın gelişi canım.

Panpiş, yani “canımın canı” ne derse gündem oluyor, reyting rekorları kırıyor. Yüzbinlerce hayranı onu internetten merakla izliyor. Hele üstsüz ya da bikinili görüntüler varsa, bu yüzbinlerin keyfine değme gitsin…
**
Aynı gün iki haber var basında: Birisi sekiz askerimizin şehit olduğu haberi, diğeri panpişimizin haberi. Tabi reyting rekoru panpişimizde.
Bir başka gün, dünyayı sallayan ekonomik kriz ve panpiş haberi. Reyting rekoru kimde? Bu da sorulur mu? Elbette panpişimizde…
Bir diğer gün Türkiye-İsrail gerginliği ve panpiş haberi. Sonuç gene aynı.

**
Lafı uzatıp vereceğim haberi size unutturmaya çalıştığımın galiba farkındasınız.
Çünkü benim size bu konuda verebileceğim haber maber yok. Kısacası, benimkisi asparagas yani uydurma bir haber…
**
Ben bir toplumbilimciyim. Sosyoloji tahsili yaptım. Sosyoloji’de de deneysel yöntem kullanılır. Ancak Sosyoloji’nin deneyleri laboratuvar koşulları içinde değil, toplumda olaylar olurken gerçekleştirilir. 
Ben de bir deney yapmak istedim. 
Önce bir varsayım ortaya attım: Benim bu haberim, bugüne kadar çeşitli sitelerde yayımlamış olduğum yazılarım içerisinde en çok tıklamayı alan yazı olacaktır. 
Varsayımın doğrulanıp doğrulanmayacağını ileride hep birlikte göreceğiz ve o zaman nedenleri ve sonuçları üzerine tartışmalar yapabileceğiz.
Yani okurdan biraz sabır rica ediyorum.
**
Bu arada sevgili panpişten de ricalarım var:
Hani diyorum, şu gariban emeklilerimizle ilgili bir-iki cümle söyleseniz… Belki siz söyleyince devlet büyüklerimizin dikkatini çeker de durumlarını düzeltme yoluna giderler.
Emekliler çok yaşlı insanlar, onlar beni pek enterese etmez derseniz, o zaman yıllardır atama bekleyen irfan ordumuzun komutansız erleri yani öğretmenlerimiz hakkında biraz konuşsanız! Hani olura Milli Eğitim Bakanlığımız belki bu konuşmanızdan etkilenip bir şeyler yapabilir…
Bu da mı olmaz? Öyleyse pazardaki, marketlerdeki temel gıda maddelerinin fiyatlarından yakınsanız…
Olmaz mı? Peki, trafik sorunumuzun çözümüne katkıda bulunmaz mısınız?
Bir de özel rica: Twitter’ınızda Ömer Faruk Hüsmüllü’den bahsetseniz de biraz reytingim artsa… Çünkü “panpiş” yazıp Google’a tıkladığımda tam 3.150.000 sayfa açılıyor. Kıskandım doğrusu! Çünkü bu gariban için açılan sayfa sayısı ise sadece birkaç bin…
Haa, bu ricalarımı yerine getirmezseniz ne olur biliyor musunuz?
“Çok gururlanma sevgili panpiş, senden büyük Sokrates var. Çünkü onunla ilgili Google’daki sayfa sayısı 5.050.000” Derim…

0 yorum:

Yorum Gönder