Tutku Sohbet

Geloyun.Sohbet

5 Mayıs 2013 Pazar

Eren Ebrar Sohbet Diyarı

                         Eren Ebrar Sohbet Diyarı




Ebrar Sohbet diyarı



henüz bir yaşına yenice bastı 
Gözlerinden ışık saçıyor Ebrar 
Yanıma çağırdım yüzünü astı 
Nedense bir benden kaçıyor Ebrar 

Tam uzatınca minik elini 
İçimden ısırmak geçer dilini 
Emeklerken görmelisin halini 
Sanki kanatlanıp uçuyor Ebrar 

Minicik ayağı minicik kolu 
O da yaradan ın bir küçük kulu 
Değiştirir beni görünce yolu 
Bu yaşında adam seçiyor Ebrar 

Benimde bir oğlum olacak yeni 
Babandan istesek verir mi seni 
Sen çok masrafa sokarsın beni 
En kalite beze mıçıyor Ebrar 

Emine kaynana olup süzüle 
Annen kızım gitti diye üzüle 
Allahın emriyle Necip Fazıl s 
Gelirsin vakit tez geçiyor Ebrar
 

Een Ebrar Sohbet Diyarı
Biri Emrah Biri Ebrar

Dedesine bal kaymaklar
Biri Emrah biri Ebrar
Bağrını aç sinene sar
Biri Emrah biri Ebrar

Dedesinin balaları
Bunlar oğulun dalları
Ummanda umut salları
Biri Emrah biri Ebrar

Bazende bana kızarlar
Birşey almassam cızarlar
Yaramazlar çok azarlar
Biri Emrah biri Ebrar

Babanneyi çok severler
Bana inat hep överler
Bazen kızıpta döverler
Biri Emrah biri Ebrar

Kenan'ım der ben neyleyim
Derdimi kime söyleyim
Bunlar için ben öleyim
Biri Emrah biri Ebrar 

0 yorum:

Yorum Gönder